Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
| Prędkość gry | 2.5 |
| Prędkość jednostek | 0.8 |
| Współczynnik produkcji surowców | 2 |
| Generowanie wiosek barbarzyńskich | 280% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
| Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
| Burzenie budynków | Nieaktywne |
| Morale | Nieaktywne |
| Milisekundy | Aktywne |
| Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
| System badań | system 3-poziomowy |
| Kościół | Nieaktywne |
| Wieża strażnicza | Nieaktywne |
| System zadań | Nieaktywne |
| Odznaczenia | Aktywne |
| Rozwój wiosek barbarzyńskich | Nieaktywne |
| Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
| Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
| Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
| Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 9:00, +400% dodatkowej obrony przed atakami. |
| Ochrona dla nowych graczy | 3 dni |
| Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 28:1 przez pierwsze 28 dni |
| Flagi | Nieaktywne |
| Zbieractwo | Nieaktywne |
| Farmienie | Aktywne |
| Twierdza | Nieaktywne |
| Relikty | Nieaktywne |
| Łucznicy | Nieaktywne |
| Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu. |
| Rycerz | Nieaktywne |
| Chłop | Nieaktywne |
| Sposób rekrutacji | Złote monety |
| Maksymalny dystans podróży szlachcica | 28 pól |
| Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 28-28 |
| Wzrost poparcia na godzinę | 2.5 |
| Limit członków plemienia | 28 |
| Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
| Poziomy plemienia | Aktywne |
| Zastępstwo | Aktywne |
| Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
| Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
| Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia. | Modyfikacja czasu dotarcia komendy | Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -28 do +28 milisekund. |
| Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
| Warunki zwycięstwa | Po 90 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy |
| Data rozpoczęcia | 05.08.24 12:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .