Prędkość gry | 1.6 |
Prędkość jednostek | 10 |
Współczynnik produkcji surowców | 2 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 1500% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Nieaktywne |
Morale | Nieaktywne |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 2% punktów wioski |
System badań | system 3-poziomowy |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Nieaktywne |
Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 2:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 0 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | Nieaktywne |
Flagi | Nieaktywne |
Zbieractwo | Nieaktywne |
Farmienie | Ograniczone |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu. |
Rycerz | Nieaktywne |
Chłop | Nieaktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 15 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 15-25 |
Wzrost poparcia na godzinę | 1.6 |
Limit członków plemienia | 15 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
Poziomy plemienia | Nieaktywne |
Zastępstwo | Nieaktywne |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
Data rozpoczęcia | 15.02.24 12:15 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .