Special Ustawienia

Prędkość gry 4
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Nieaktywne
Morale Nieaktywne
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 2% punktów wioski
System badań system 3-poziomowy
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 2:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 1 dzień
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Flagi Nieaktywne
Farmienie Nieaktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 15 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 15-25
Wzrost poparcia na godzinę 4

Konfiguracja

Limit członków plemienia 15
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Data rozpoczęcia 23.10.21 11:40