Special 28 Ustawienia

Prędkość gry 2.5
Prędkość jednostek 0.8
Współczynnik produkcji surowców 2
Generowanie wiosek barbarzyńskich 280% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Nieaktywne
Morale Nieaktywne
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań system 3-poziomowy
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 9:00, +400% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 3 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 28:1 przez pierwsze 28 dni
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Nieaktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 28 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 28-28
Wzrost poparcia na godzinę 2.5

Konfiguracja

Limit członków plemienia 28
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 90 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 05.08.24 12:00